(097) 714 25 66   |   Зворотний дзвінок
Ваш запит успішно відправлено!
Найближчим часом ми зв'яжемося з Вами.
Залиште повідомлення і ми негайно передзвонимо Вам.


Відправити
  • Кошик товарів

Умови повернення товару і гарантійні зобов'язання

Замовлення і предоплата

Домашня кондитерська працює за індивідуальними замовленнями, виключно зі свіжими продуктами, без запасів та напівфабрикатів. Тому ми залишаємо за собою право на строк не менше ніж два дні для виготовлення замовлення.

Ми гарантуємо своєчасність виконання замовлення при здійсненні вами 50% передплати на картку Приватбанку (Сібільова Вероніка Юріївна) 5168 7422 0034 3154 або будь-яким іншим способом.

Повернення передплати можливе у разі анулювання замовлення у термін не менше ніж за 48 годин до погодженої дати готовності продукції.

Передплата за декор, що виготовляється окремо на замовлення (топпери, фігури, квіткові композиції, тощо), не повертається.

Повернення готових виробів

Згідно ЗУ "Про захист прав споживачів" та Постанови # 172 КМУ від 19.03.1994 року, продовольчі товари (у тому числі кондитерські вироби) не підлягають поверненню. Однак ми цінуємо своїх клієнтів, гарантуємо високу якість наших виробів та йдемо назустріч замовникам!

Повернення повної суми сплаченого товару можливе при дотриманні переліку умов:

  • протягом 24 годин з моменту видачі клієнту готового виробу;
  • повернення не менше ніж 75% від загального обсягу десерту;
  • відсутність слідів механічного або навмисного пошкодження (наприклад, падіння на підлогу, залиття рідиною, тощо);
  • за вирахуванням витрат на декор виробу;
  • доставка повернення здійснюється силами та за рахунок замовника.

Претензії

Домашня кондитерська знаходиться на зв'язку і оперативно консультує з питань, що виникають. Ми завжди просимо наших клієнтів перевіряти відповідність замовлення і готового виробу.

Домашня кондитерська не несе відповідальності за:

  • дії служб доставки (в тому числі водіїв таксі);
  • пошкодження готового десерту при самостійному транспортуванні замовником;
  • наслідки неналежного зберігання десерту після його отримання;
  • дії співробітників закладу у відношенні до десерту, де проходять ваші урочистості.